Administratiekantoor Nieuwegein | Administratie Nieuwegein

Voordelen van Zecuur

  • Persoonlijke aandacht
  • Optimale veiligheid en privacy
  • Al uw documenten in een digitale omgeving
  • Transparante en scherpe kostenstructuur
  • Uw administratie 24/7 overal toegankelijk
  • Gratis overstappen

Neem contact op

Administratiekantoor om de hoek van Nieuwegein

Als ondernemer wilt u inzicht in de cijfers van uw onderneming om tijdig bij te kunnen sturen. Met uw eigen online omgeving “MijnZECUUR” heeft u snel en eenvoudig toegang tot al uw financiële overzichten. U vindt ze gemakkelijk per boekjaar terug in uw eigen digitale archief. Het enige wat u hoeft te doen is uw facturen, bonnetjes etc. aan te leveren waarna Zecuur dit in uw online boekhouding verwerkt. Elk jaar stellen we uw fiscale jaarrekening op welke bestaat uit een balans, winst– en verliesrekening en bijbehorende toelichtingen. Bij een B.V. verzorgen we ook de publicatiestukken, notulen AvA en deponeren wij de stukken bij de Kamer van Koophandel. Zecuur verzorgt verder alle mogelijke aangiftes, zoals: de particuliere – en ondernemersaangifte inkomstenbelasting inclusief een eventuele aangifte van uw fiscale partner, aangifte vennootschapsbelasting en de aangifte BTW.

Advies op het gebied van uw administratie

Bij Zecuur vinden we persoonlijk contact met de klant erg belangrijk. Onze werkwijze is erop gericht u zo min mogelijk belasting te laten betalen. Tevens bieden wij u eenvoudig inzicht in de cijfers van uw onderneming en vertalen dit naar concreet advies. Dus wilt u géén administratieve zorgen, zeer waardevolle fiscale adviezen en altijd en overal inzicht in uw complete administratie? Kies dan voor administratiekantoor Zecuur! Wij helpen u graag!