Administratiekantoor MKB | Administratie MKB

Voordelen van Zecuur

  • Persoonlijke aandacht
  • Optimale veiligheid en privacy
  • Al uw documenten in een digitale omgeving
  • Transparante en scherpe kostenstructuur
  • Uw administratie 24/7 overal toegankelijk
  • Gratis overstappen

Neem contact op

Administratiekantoor MKB – Werkwijze

De werkwijze van Zecuur is een innovatieve en beproefde manier van samenwerken waarbij klanten genieten van gemak, eenvoud en scherpe tarieven. Klanten zijn verlost van dat “saaie” boekhouden en besparen kostbare tijd die ze normaal bezig zijn met hun administratie. Bij Zecuur levert u bijvoorbeeld zeer eenvoudig een lunch bon aan door er een foto van te maken en deze naar ons te mailen. Zecuur zal vervolgens de lunch bon verwerken in uw eigen online administratie en veilig opslaan in uw digitale archief. In uw digitale archief heeft u toegang tot al uw documenten zoals: belastingcorrespondentie, facturen, jaarverslagen, overeenkomsten, statuten enz. Uw salarisadministratie is bij Zecuur in handen van ervaren salarisspecialisten. Zecuur signaleert voor u relevante wijzigingen in wet- en regelgeving en past dat proactief toe in uw loonadministratie. U kunt op zeer eenvoudige wijze uw verzuim, verlof- en urenregistratie van u en uw medewerkers bijhouden waarbij Zecuur zorgt dat deze informatie effectief aan uw salarisadministratie wordt gekoppeld. Tevens heeft u de mogelijkheid om voor uw medewerkers een digitaal personeelsdossier bij te houden. Hiermee heeft u uw volledige salarisadministratie netjes op één plek. Wel zo handig!! En met onze voordelige tarieven per loonstrook weet u vooraf precies wat uw loonadministratie per jaar kost.

Administratie MKB – Advies

Bij Zecuur worden lastige administratieve zaken simpel vertaald naar aanbevelingen die op uw bedrijf van toepassing zijn. Met behulp van praktische adviezen in begrijpelijke taal, nemen wij u werk uit handen, waardoor u meer tijd heeft voor uw klanten. Wij werken volgens het principe dat elke handmatige actie er al een teveel is. Dit vertaald zich in bijvoorbeeld het automatisch inlezen van bankafschriften, personeel online toegang geven tot hun salarisstroken, koppelen van systemen aan de financiële administratie en de resultaten van de onderneming sturen met behulp van KPI’s. Kortom een administratie die met minimale handelingen altijd up to date is. Dat is Zecuur!