Ervaringen klanten

“Sterk staaltje automatisering.”

Voor een vast bedrag per maand hebben wij onze administratie ondergebracht bij Zecuur. De mensen van Zecuur hebben een zéér belangrijke rol gespeeld bij het koppelen van onze (foto)webshop aan de financiële administratie. Zecuur heeft ervoor gezorgd dat al onze verkopen, welke kunnen plaatsvinden over de hele wereld, automatisch in de financiële administratie wordt verwerkt. Wiert Nieuman, Floralook

“Zecuur is betrouwbaar, kundig en zéér transparant.”

Zecuur biedt mij een veilige en transparante omgeving waarin ik 24/7 over mijn financiële gegevens kan beschikken. Zecuur betekent voor mij een snelle en betrouwbare partner voor het verwerken van mijn financiële administratie en ook op mijn fiscale vraagstukken wordt vlot en kundig gereageerd. In de ICT branche waarin mijn bedrijf opereert, is veiligheid in (online) systemen top prioriteit. Ik ben van mening dat de systemen bij Zecuur aan strenge veiligheidseisen voldoen en alle gegevens vertrouwelijk worden behandeld. Joost de Jager, Lead2IT Solutions

“MijnZecuur” is zeer gebruiksvriendelijk.”

Ik wist niet dat het voeren van mijn boekhouding zo makkelijk kon zijn. Ik ben sinds februari 2011 gestart met mijn eigen onderneming waarbij ik klanten help om een digitale leeromgeving te creëren voor hun klanten of voor hun eigen interne opleidingen en had weinig tot géén tijd om de boekhouding te doen. Daarnaast is het ook gewoon “mijn ding” niet. Ik hoorde over de manier van werken van “Zecuur”, ik hoef alleen mijn documenten te uploaden en zij doen de rest. Ik heb er géén omkijken meer naar en dat voor dat geld! Fantastisch! Gerben ter Beek, Onderweg in Onderwijs

“Mijn salarisadministratie in professionele handen”

Nadat ik besloten had om met mijn salarisadministratie over te stappen naar Zecuur, kan ik niet anders zeggen dan, dat dit zeer geruisloos en professioneel is verlopen. Het zeer scherpe tarief en het gebruiksgemak van “MijnZECUUR” spreken mij erg aan! Bart Kraaijenhof, Kimoa B.V.

“Samenwerken met Zecuur gaat simpel, snel en — ook heel belangrijk — het is betaalbaar.”

Zecuur verzorgd naar volle tevredenheid onze complete administratie voor de supermarkt en de tabakswinkel. Het is heerlijk samenwerken met Zecuur. Neem als voorbeeld het verwerken van de salaris- en personeelsadministratie. Als klant vul ik op zeer eenvoudige wijze het verzuim, verlof- en de gewerkte uren van mijn personeel in, waarna Zecuur foutloos en stipt op tijd de salarisstroken online ter beschikking stelt en de aangiften bij de Belastingdienst indient. Onze gehele administratie wordt nu papierloos door Zecuur verzorgd, wat we als erg handig ervaren! Wim de Klein, W.J. de Klein V.O.F.

“Grote besparing gerealiseerd op onze accountantskosten!”

Door Zecuur zijn we flink gaan besparen op onze accountantskosten. Terugkijkend hebben we jaren veel te veel betaald bij ons toenmalige accountantskantoor. Zecuur laat vanaf het begin af aan blijken dat ze ervoor ons zijn. Onze (salaris)administratie is prima op orde dus we zijn blij dat we zijn overgestapt. Irene Prins, Fitcentre Zeist

Voordelen van Zecuur

  • Persoonlijke aandacht
  • Optimale veiligheid en privacy
  • Al uw documenten in een digitale omgeving
  • Transparante en scherpe kostenstructuur
  • Uw administratie 24/7 overal toegankelijk
  • Gratis overstappen

Neem contact op