Werkwijze

Voordelen van Zecuur

  • Persoonlijke aandacht
  • Optimale veiligheid en privacy
  • Al uw documenten in een digitale omgeving
  • Transparante en scherpe kostenstructuur
  • Uw administratie 24/7 overal toegankelijk
  • Gratis overstappen

Neem contact op

“MijnZECUUR”

Iedere Zecuur klant krijgt de beschikking over een eigen online omgeving “MijnZECUUR”. Hiermee heeft u altijd en overal toegang tot al uw documenten, zoals: belastingcorrespondentie, facturen, jaarverslagen, overeenkomsten, statuten enz. Het enige wat u hoeft te doen, is te zorgen dat alle relevante documenten worden geüpload naar “MijnZECUUR”. Vervolgens zorgen wij, dat uw administratie wordt bijgewerkt.

Jaarrekening en fiscale aangiftes

Elk jaar stellen we uw fiscale jaarrekening op welke bestaat uit een balans, winst – en verliesrekening en bijbehorende toelichtingen. Bij een B.V. verzorgen we ook de publicatiestukken, notulen en deponeren wij de stukken bij de Kamer van Koophandel. Zecuur verzorgt verder alle mogelijke aangiftes, zoals: de particuliere – en ondernemersaangifte inkomstenbelasting inclusief een eventuele aangifte van uw fiscale partner, aangifte vennootschapsbelasting en de aangifte BTW.

Nadat Zecuur uw fiscale aangiftes heeft samengesteld, kunt u eenvoudig met een paar muisklikken de aangiftes accorderen. Zecuur zorgt er vervolgens voor dat de aangiftes digitaal worden ingediend bij de belastingdienst. En het is goed om te weten, dat Zecuur “XBRL/SBR proof” is. Dit houdt in, dat wij voldoen aan ontwikkelde standaarden voor het veilig uitwisselen van financiële gegevens en rapportages via internet. Hiermee deponeren we uw jaarrekening snel en foutloos bij de Kamer van Koophandel, maar kunt u net zo gemakkelijk uw bank voorzien van financiële gegevens bij een krediet – of hypotheekaanvraag.

Kwartaalrapportage

Door middel van tussentijdse financiële rapportages met handige fiscale tips houden we u voortdurend op de hoogte van de financiële positie en de resultaten van uw onderneming. Maatwerk en advies Ook maatwerk oplossingen zijn mogelijk, zoals: het voeren van een projectadministratie, samenstellen van ad hoc financiële rapportages, budgetteren enzovoorts. Laat ons uw wensen weten en wij voorzien u van een passende aanbieding. Heeft u verder vragen op administratief of fiscaal gebied dan helpen wij u graag. Dit advies is gratis, tenzij de vraag dusdanig specifiek is, dat wij een externe deskundige moeten raadplegen.

Personeel- en salarisadministratie

Uw mensen bepalen de kwaliteit en daarmee de resultaten van uw organisatie. Goed personeelsbeleid is daarom van strategisch belang. Zecuur ondersteunt u optimaal met onderstaande diensten:

 

  • Verzorgen van de salarisadministratie, inclusief alle bijbehorende documenten en handelingen;
  • Verzorgen van de aangiften loonheffingen;
  • Beschikbaar stellen van online salarisstroken aan u en uw personeel;
  • Online personeelsdossier.

U geeft op héél eenvoudige wijze uw verzuim, verlof – en urenregistratie aan Zecuur door, waarna Zecuur vervolgens uw salarisadministratie bijwerkt en de salarisstroken en fiscale aangiftes voor u in orde maakt. En waar u ook bent, u heeft 24 uur per dag en 7 dagen per week toegang tot uw volledige digitale personeel– en salarisadministratie.