Administratiekantoor ZZP | Administratie ZZP

Voordelen van Zecuur

  • Persoonlijke aandacht
  • Optimale veiligheid en privacy
  • Al uw documenten in een digitale omgeving
  • Transparante en scherpe kostenstructuur
  • Uw administratie 24/7 overal toegankelijk
  • Gratis overstappen

Neem contact op

Administratiekantoor ZZP – Probleem

Uit recent onderzoek blijkt dat veel ondernemers die zelf hun administratie voeren hieraan onnodig veel tijd en energie kwijt zijn. Ondernemers welke daarentegen hun administratie hebben uitbesteed, moeten daarvoor vaak veel teveel moeten betalen. Verder geldt  voor beide dat er onvoldoende geprofiteerd wordt van fiscale voordelen.

Administratiekantoor ZZP – Oorzaak

Het probleem bij het zelf voeren van de administratie is vaak dat de administratie “erbij” wordt gedaan. De snelheid van het verwerken van financiële documenten in de financiële administratie, de fiscale kennis of kosten wel of niet aftrekbaar zijn, laat vaak te wensen over. Daarnaast ontbreekt het de ondernemer aan een gebruiksvriendelijk systeem waarbij hij al zijn documenten eenvoudig op kan bergen en waar hij vervolgens overal ter wereld en 24 uur per dag bij kan. De ondernemer die zijn administratie aan een accountant heeft uitbesteed heeft vaak te maken met een te log en onvoldoende wendbaar kantoor die werken met sterk verouderde ICT infrastructuren waardoor de kosten de pan uit rijzen.

Administratiekantoor ZZP – Oplossing

Toch hoeft het niet zo te zijn: ook u kunt ervaren hoe eenvoudig uw administratie uit handen wordt genomen en hoe snel u bespaart op uw accountantskosten. Zecuur onderscheidt zich door middel van  een zeer efficiënt ingerichte ICT infrastructuur waardoor we onze diensten tegen voordelige tarieven kunnen aanbieden. In een persoonlijke ontmoeting zullen wij een vrijblijvende scan van uw financiële en fiscale situatie maken en aanbevelingen doen voor mogelijke verbeteringen. Besluit u vervolgens om met Zecuur te gaan samenwerken dan verzorgen wij kosteloos de overzet van uw huidige administratie. Om u in het vervolg zo min mogelijk tijd te laten besteden aan uw administratie hoeft u voortaan alleen maar uw documenten te uploaden naar uw eigen online omgeving “MijnZECUUR” waarna Zecuur de documenten in uw administratie verwerkt. Met “MijnZECUUR”  krijgt u de beschikking over een zeer veilig online archief waarmee u altijd en overal toegang heeft tot al uw documenten, zoals:  belastingcorrespondentie, facturen, jaarverslagen, overeenkomsten, statuten, en salarisstroken. U zet hiermee een definitieve streep onder de papierwinkel. En gedurende onze samenwerking zult u ervaren dat u proactief van handige fiscale adviezen wordt voorzien die direct fiscaal voordeel opleveren.